#11 Planowanie sesji














Od samego początku pomysły na sesje rodziły się w mojej głowie i tam też pozostawały do końca. Może byłoby tak dalej gdyby nie cytat , który pewnego razu znalazłam w internecie:



"Nie bój się eksperymentować. Rób notatki. Jeżeli masz pomysł, zawsze go zapisuj. Wybierz swoją specjalizację" ~ Jason Lee




Tak więc wzięłam zeszyt i zaczęłam pisać, rysować, tworzyć. Talentu plastycznego nie posiadam, ale tutaj nie chodzi o piękny rysunek. Po prostu tak lepiej się pracuję. 

Owszem, czasami godzinami siedzę nad pustą kartką i nic. Bywa. Jednak czasem otwieram zeszyt i już wiem, co chcę tam zapisać. 

W tym poście chcę Wam właśnie to pokazać. Jak znajduję inspirację, jak tworzę sesję oraz jak trafia  na papier.

Zacznijmy od początku. Dopiero od niedawna (ponownie dzięki przemiłej osóbce, która jeśli to czyta, wie o kogo chodzi) korzystam ze strony Pinterest. Przeglądam, oglądam i szukam.




Zanim odkryłam tą stronę inspiracjami były zdjęcia innych fotografów. (Może powstanie post o moich "TOP" blogów, które przeglądam...) Nie chodzi o to, aby zupełnie kopiować. Po prostu patrzysz i przerabiasz na swoje, własne.

Doskonałym tego przykładem jest moja sesja z Julką ( kilk ). Wiele razy przewijały mi się zdjęcia z cekinami na ustach, ale mi jakoś to nie bardzo pasowało ;)

Dobra, przejdźmy dalej...

Kiedy mam już jakiś mini plan i wiem, co chcę biorę ten oto cudowny przedmiot:





Właśnie to mój zeszyt :D.





Zaczyna się od pustej kartki...




A potem pojawia się mój kochany patyczak :P. Z tego miejsca chciałam pozdrowić wszystkie osoby na świecie bez talentu plastycznego!








Pozostaje jeszcze pytanie: "I co dalej?". Potem moi drodzy umawiam się z modelką ( modela jeszcze nigdy nie miała, no oprócz młodszego brata) następnie kontaktuję z Dominiką, która jest niezawodną makijażystką, kamerzystą i pomocą!

Zazwyczaj sesje planuje już do danej osoby, a nie na odwrót. Teraz akurat pomysłów jest dużo i chętnych również, tylko czasu brakuje :( Postaram się to jak najszybciej zmienić!

Proszę, zostawiajcie swoje uwagi i opinie w komentarzach :) 

Komentarze

  1. Też mam taki zeszycik :D Tyle, że ja zapisuje dokładnie pomysły bo co do rysowania/szkicowania to masakra :o haha

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz