#12 Blogi fotograficzne













W ostatnim poście wspomniałam coś o mich inspiracjach czerpanych z innych zdjęć... Tak więc powstał pomysł na dzisiejszy wpis.

Spróbuję opisać "TOP 10" blogów, których czytam lub oglądam. Będzie na pewno trochę blogspota i photobloga, ale zawsze o fotografii!

(Kolejność przypadkowa)

TOP 10 blogi według  adazolaphotography:

1) Katarzyna Banaszek Photography - zdecydowanie polecam. Uwielbiam chyba każdą sesje od tej osoby i mam nadzieję, że uda mi się kiedyś spotkać Kasię w pracy ;) Na pewno każdy z Was znajdzie "coś" dla siebie!

2) Susek bloguje - kochany i niezastąpiony Susek może zaoferować nie tylko cudowne ujęcia, lecz również służy dobrą radą i pomocą! 

3) Kaczkowska Photography - młoda osóbka a nadzwyczajnie utalentowana! 

4) Martyna Czarnynoga Photography - również młoda dziewczyna (tylko dwa lata starsza ode mnie), a jej zdjęcia po prostu zachwycają! 

5) Anastazja Krokos - prześliczne fotografie dziecięce! 

6) Katari - kolejne cudowne zdjęcia, które mam nadzieję spodobają się również Wam!

7) Vdzia Fotografie - po prostu zobaczcie...

8) Katarzyna Lewandowska Fotografia - śliczne pieski i świetne ujęcia.

9) Izuulec Photopgraphy - chodź jak widać, ostatni post pojawił się w marcu, to jest wiele innych, starszych a naprawdę pomocnych tekstów! 

10) Iza Urbaniak Photography - trochę jako fotograf, trochę jako modelka, ale zawsze pięknie! 


To by było na tyle. Mam nadzieję, że przynajmniej kilka z moich "naj" zagości w Waszych nowościach, chociaż pewnie większość z nich znaliście już wcześniej. 

Muszę przyznać, że i na photoblogu, i na blogspocie, i na facebooku trafiam na te same wspaniałe osoby. 

Komentujcie, oceniajcie i odwiedzajcie mnie częściej ;)

Komentarze

  1. Bardzo miło mi tu zobaczyć swoje nazwisko! Dziękuję z całego serduszka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Tobie poznałam dwa nowe blogi fotograficzne :) Również z całego serca polecam tych fotografów,można zobaczyc na prawdę piękne ujęcia :)
    http://wieczorczerwcowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz