#16 Aleksy













Tak naprawdę nie wiem co napisać, Była to moja pierwsza sesja z modelem płci męskiej! :)
Na początku warto zauważyć, że mój szkolny kolega to znana osoba w branży blogowej. Krótkie przedstawienie: Książki na czacie.

Obawiałam się sesji z Aleksym... Wiecie, dziewczyny ustawiałam przed moim obiektywem już nie raz, a co z chłopakiem? Oceniając całą sesję to jest OK. Mogłoby być lepiej, ale jakoś światło mi nie dopisało :(

Cieszę się również z naszego spotkania. Tym razem pomagała mi Julka i poza mnóstwem zdjęć, trochę potańczyliśmy, pośpiewaliśmy i dużo rozmawialiśmy. DEDYKACJA DLA ALEKSEGO

Uważam, że dobrze idzie nam współpraca i mam nadzieję, że wkrótce spotkamy się ponownie, choć tym razem  na przykład w większym projekcie fotograficznym?

Sesja nie była jakoś specjalnie planowana. Chodziło raczej o proste zdjęcia jesienne. Mam nadzieję, że się spodoba. Miłego oglądania :)


































Wedle Waszego głosu oddanego w ankiecie, pojawiło się więcej zdjęć niż dotychczas.

Jak Wam się podobają zdjęcia? Koniecznie piszcie w komentarzach. Tymczasem mogę zdradzić, że pojawi się jeszcze post przeznaczony wyłącznie na backstage oraz prawdopodobnie filmik na YouTube :)

Komentarze

  1. Troszkę mało różnoorodne i podobne pozy. Kolory przyjemne. Fajnie się ogląda :)
    Zapraszam do mnie :)
    angie-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobne pozy zauważam i ja, ale byłą to pierwsza sesja zarówno moja jak i Aleksego. Następne będą lepsze! Dziękuję za opinię! :)

      Usuń

Prześlij komentarz