#18 Moje początki















Chcę dodawać posty systematycznie i dużo dla Was pisać, więc w mojej głowie zrodziło się kilka nowych pomysłów. Tak do końca nie wiem o czym chcielibyście czytać  i chyba zacznę przedstawiać to, co sama chciałabym zobaczyć u innych! :)

Na początek moje początki :P . Nie pamiętam od kiedy pokochałam fotografię, bo była ze mną zawsze. Pierwszy aparat cyfrowy dostałam na komunię i to był "profesjonalny" sprzęt na poziomie dziewięciolatki. Chyba tak to się zaczęło. Kwiatuszki, krajobrazy, miśki i inne.


2010 - 2014

Przez cztery lata moja pasja rosła, ale umiejętności niestety nie. Aparat cyfrowy służył mi głównie do zdjęć kwiatów i rzeczy. W końcu zaczęła robić zdjęcia koleżanką. Miałam wtedy fazę na czerń i biel :) . Żenujące są niektóre, ale oglądajcie; 







Próbowałam również swoich sił, jako modelka :D 























2014 - chwila obecna


W marcu 2014 roku do swoich łapek dostałam pierwszą lustrzankę, którą mam do chwili obecnej. Pierwsze zdjęcia były słabe, ale z czasem jest coraz lepiej. Oczywiście zanim zaczęłam robić portrety minęło troszkę czasu. Zobaczcie jak się wszystko rozwijało:
















Plenerowe studio fotograficzne :D 






Na moich zdjęciach znaleźli się ludzie :P



















W takim stanie oglądacie sesje do teraz. Czasem jest lepiej, czasem gorzej. Wiadomo, że różnie to bywa, ale mam nadzieję, że poziom zdjęć będzie stale rósł.

Starałam się dodawać zdjęcia bez przeróbki - prosto z aparatu, żebyście mogli łatwiej porównać. Moim zdaniem jest lepiej! :)

Oczywiście miałam już kilka blogów i stronek na facebooku, co też w pewnym sensie było jakimś krokiem w przód. Obecna strona adazolphotography rozwija się coraz bardziej, z czego jestem mega dumna i zadowolona! Oglądalność rośnie a z nią moje serce!

Jeśli dotrwaliście do końca, pozostawcie po sobie ślad w formie komentarza. Będzie mi niezmiernie miło! :*

Komentarze

  1. Podziwiam Cię, jesteś dla mnie niezwykłym przykładem na to, że człowiek , który na początku nie miał pojęcia jak zrobić fajne ujęcie robisz teraz niezwykłe zdj , trzymaj tak dalej , widać że poprawisz swoje umiejętności , że wkładasz w to całą siebie w 150% jesteś niezwykłą fajną dziewczyną i mam nadzieje że za 10 lat będą mówić o tobie w Tv ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo mi miło! Mam nadzieję, że zostaniesz przy moich wpisach na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten wpis :D Też czasami lubie wracać do samych początków i pierwszych zdjęć. Widać różnicę i są to świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz