#23 Ola











Przedstawiam Wam najnowszą sesję w klimacie świątecznym z Olą. Czuję się cudownie, bo już dawno nie miałam aparatu w rękach. Mam nadzieję, że się spodoba!

Ogólnie współpraca bardzo przyjemna. Łatwo się dogadałyśmy, ustaliłyśmy szczegóły i w końcu spotkałyśmy. Ola na początku obawiała się swoich wystąpień przed aparatem, ale już teraz szykujemy się na kolejne zdjęcia!

Każda sesja i każda modelka wnosi coś nowego do mojego fotograficznego świata. Teraz też tak było, chociaż mam wrażenie, że był to duży krok w przód. Pierwsza sesja w Warszawie!

Miejsce widziałam już u kilku innych fotografów, lecz niestety. Bez śniegu trudno znaleźć klimat zimowy czy świąteczny w wielu miejscach.

Najpierw ponad dwie godziny ciężkiej pracy (chociaż zapomniałam o rogach renifera :/ ), a później zasłużony odpoczynek w Złotych Tarasach.

Cudownie spędzony czas z cudownymi ludźmi i oby tak częściej! Teraz zapraszam do podziwiania!










































Mam nadzieję, że się podobało! Zostawiajcie opinie w komentarzach ;)

Ps. Będzie jeszcze filmik backstage.



Komentarze

  1. świetna sesja, akurat w tym samym czasie ja robiłam zdjęcia (dosłownie obok Ciebie)
    pozdrawiam ;)

    http://violettarozko.blogspot.com/2016/03/9-klaudia-krawczyk.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naprawdę? Byłam tak skupiona na zdjęciach, że nawet nie widziałam kogoś z apratem obok :D

      Usuń

Prześlij komentarz