#24 Julia












Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi ciężka praca nad zdjęciami i tworzenie nowego postu. Jestem taka szczęśliwa, że nawet nie umiem ubrać tego w słowa! :D

Teraz przedstawiam Wam sesję z Julką. Nie byłą to nasz pierwsza współpraca, jednak po pewnym czasie. Ze zdjęć jestem zadowolona, chociaż słońce było okropne...

Ostatnia sesja w wielkim mieście, a teraz? Łąki i pola, czyli okolice mojego adresu zamieszkania. :)

Cała wizja została spełniona. Makijażem zajęła się kochana Dominika, której musiałam przedstawić swoje pomysły. Delikatny makijaż, ale zaznaczone wyraźniej usta. Myślę, że udało się!

Niby zimy nie ma... Chyba u Was! Było tak zimno, że nawet rękawiczki i nauszniki nie pomagały. Po powrocie do domu prawie nie czułam palców u nóg i rąk! Pomimo tego - było warto!

Mam nadzieję, że będziecie widywać Julkę częściej. Może zagości przed moim obiektywem na zawsze? ;)

Teraz już nic nie czytajcie, tylko oglądajcie!










































Jeśli się podobało lub nie zostawcie swoją opinie w komentarzach ;)

Niedługo filmik backstage na YouTube! Bądźcie cierpliwi, bo ostatnio YouTube odmawia współpracy i robi mi straszne problemy z dodawaniem :/



Komentarze

Prześlij komentarz