#27 Podsumowanie i postanowienia









Zacznę może od tego, że nie chciałam pisać podsumowania. Ostatnie sesje są dobre, ale te z początku 2015 roku niekoniecznie. Chciałam szybko zapomnieć o tych nieudanych próbach bycia fotografem, a Nowy Rok rozpocząć jak najlepiej!

Dostałam kilka pytań na asku o taki właśnie post. Dodatkowo troszkę moich znajomych również czekało na to, co właśnie czytacie :)

Nie chciałam, ale w końcu mnie przekonaliście...

Rok 2015 był w miarę dobrym rokiem. Kilka większych sukcesów i kilka okropnych wpadek. Nauczyłam się jak planować sesje, ruszyła stronka na Facebook-u, oglądalność postów przeszła moje najmilsze oczekiwania i zaczęłam dostawać mnóstwo zleceń.

Oczywiście nie wszystko było idealne, ale tak jest zawsze.Wiele rzeczy zrobiłabym inaczej. Trudno. To co było, jest już za nami. Teraz czas skupić się na przyszłości.

Na 2016 rok chcę:
* wykonywać dużo sesji,
* dodawać regularnie posty,
* w pełni panować na stronką na Facebook-u,
* dobrze się uczyć,
* podejmować się nowych zleceń,
* mieć zawsze uśmiech na twarzy,
* nigdy się nie poddawać,
* uwierzyć w swoje możliwości,
* kupić nowy sprzęt :D ,
* wykonać mega zdjęcia taneczne,
* robić to, co się kocha!

Tak w skróci można powiedzieć, że to moje postanowienia/zachcianki noworoczne. Najbardziej zależy mi na fotografii i chyba to widać. Chciałabym, żebyście WY zawsze byli obok, pisali swoje opinie i pomagali mi w wyborze tematu na post. Teraz jest łatwo robić sesje i pisać posty, bo nie mam szkoły. Od 4 stycznia będę mogła organizować jakieś zdjęcia tylko w weekendy i to też nie zawsze. Chcę cały czas być i nie znikać na dwa miesiące jak ostatnio. Potrzebuję dobrej motywacji, a najlepszą są czytelnicy.

Teraz powstawiam różne zdjęcia i sklejki. Popatrzcie jak minął mi 2015, żebyście mogli porównać z 2016! Na pewno spełnia się moje marzenie, które polega na tym, że umawiam się z różnymi osobami na zdjęcia. Co najlepsze: sprawia to radość i mi, i im. ;)

Dziękuję wszystkim, którzy współpracowali ze mną w minionym roku. Dziękuję osobom, które wspierały mnie w trudnych chwilach i załamkach. Dziękuję, że byliście ze mną, kiedy miałam doła i nie chciałam więcej zdjęć. Dziękuję, że mogłam na Was polegać. Dziękuję ludziom, którzy czytają i oglądają mojego bloga. Tak bardzo dokładnie dziękuję Dominice, która poświęca swój czas, żebym ja mogła się spełniać. Kocham Was wszystkich! :*

Od tej chwili już tylko zdjęcia:
































Krótko, zwięźle i na temat. Do zobaczenia kochani! :*

Ps. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Komentarze

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! :) Oby wszystkie postanowienia udało się spełnić!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz