#33 Weronika












Teraz przedstawię Wam kolejną śliczną Weronikę, która postanowiła zaprezentować się przed moim obiektywem ;)

Nie wiem co napisać o tej sesji, bo było po prostu super! Dość szybko osiągnęłam to, co chciałam, czyli masę dobrych zdjęć. Za chwilkę będziecie mogli je oglądać :)

Podobają mi się te zdjęcia i chyba pierwszy raz przerobiłam tak dużą ilość oraz tak dużą ilość tutaj dodaję, więc cieszcie się chwilą :D Pewnie wkrótce ponownie zobaczycie u mnie Weronikę. Nikt ode mnie nie ucieka, a jak już to tylko wracają.

Nasze spotkanie odbyło się jeszcze w ferie. Była to moja ostatnia sesja. Miło wspominam :)

Tak naprawdę post był gotowy już w dniu wykonywania zdjęć, ale muszę Was trochę przytrzymać w niepewności itd.

To chyba tyle. Pamiętajcie, że każdy może do mnie napisać z pytaniem o sesję. Okolice Warszawy mile widziane :) Chyba najłatwiej będzie Wam skontaktować się ze mną przez email: adaz200125@gmail.com

Czekam na Wasze wiadomości i nie bójcie się! Nie ma nic strasznego, o czym pisałam w poprzednim POŚCIE

Miłego oglądania, oczywiście czekam na komentarze! :*






































































































Filmik BACKSTAGE

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia! :) Z twojego bloga można zaczerpnąć wiele inspiracji na pozy do sesji zdjęciowych, gdy nie ma się zielonego pojęcia o tym. :D

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dziękuję bardzo, bo to bardzo miłe i mega motywuje do dalszego działania! ;)

      Usuń

Prześlij komentarz