#35 Akcja motywacja!










Korzystając z tego, że dopadło mnie przeziębienie i zrobiłam sobie dzień wolny od szkoły, przygotuję dla Was kilka nowości :)

To już drugi post z serii "AKCJA MOTYWACJA!". Dzisiaj skupimy się tylko i wyłącznie na szkole oraz wszystkich obowiązkach z nią związanych.

Gotowi? Zaczynamy! :D



1. Nie narzekaj!

Po co codziennie rano wstawać z myślą: "O nie! Znowu do tej budy"? Przecież nie ważne co będziemy myśleć i tak pójdziemy do szkoły. Konstytucja nakazuje nam uczyć się do 18 roku życia. Nie zmienimy tego, co jest najważniejszym pismem w państwie. Czas dorosnąć i pogodzić się z tym, że przez całe życie ktoś będzie narzucać nam jakieś obowiązki, a my musimy przyjąć to na klatę!


2. Organizacja ważna rzecz!

Dla mnie też jest to mega trudne, żeby wszystko ogarnąć i poukładać. Chyba nie znalazłam jeszcze dobrego sposobu na zorganizowanie, ale uważam, że każdy sam powinien do tego dojść. Mi na przykład wiecznie brakuje czasu, bo chciałabym dobrze się uczyć i robić sesje. Nawet nie wiecie jak ciężko to połączyć. Dlatego często nowe zdjęcia pojawiają się w chwili wolnego (ferie itp.).










3. Ucz się systematycznie!

Wiem, że łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić... Osobiście nie opanowałam jeszcze tego do perfekcji, ale myślę, że jest coraz lepiej. Trening czyni mistrza, więc może niedługo się ogarnę :D





5. Nie zapominaj o przyjemnościach!

Nauka, nauką, ale rzeczy przyjemne też muszę w Waszym świecie zaistnieć. Nie można cały czas wkuwać, bo mózg w końcu się przegrzeje. Chwila odpoczynku, wyjście z przyjaciółmi, pasja. Cokolwiek, co pozwoli Wam na chwilę zapomnieć o przyjemnościach.







6. Porządkuj przybory!

W moim przypadku jest to temat bardzo ciężki, gdyż z reguły jestem bałaganiarą. Wy musicie wiedzie, że porządek jest ważny :P Mam nadzieję, że macie inne nawyki niż ja i Wasze miejsce pracy wygląda ładniej ;)


przed:


po:


 7. Nie załamuj się!

Czasami jest tak, że uczysz się na sprawdzian przez kilka dni, zarywasz noce, liczysz na minimum 4, a po oddaniu na twojej pracy widnieje 2. Tak, to straszne. Co jest najważniejsze? Nie popadajcie w depresje, tylko idźcie dalej i do przodu! Koleżanka z ławki dostała lepszą ocenę? Trudno, nie jesteś pępkiem świata. Musimy nauczyć się godzić z porażkami.


8. Motywacja!

Jak się zmotywować do nauki? Moi kluczem jest ambicja, która nie pozwala na odpoczynek, chociaż zdarzają się tygodnie takie jak ten obecny, kiedy nic mi się nie chcę. To sytuacja przejściowa. Możecie brać pod uwagę swoją przyszłość, dumę, honor. Wszystkie sposoby są dobre.







To na tyle, jeśli chodzi o szkołę. Powodzenia w nauce! :) 






Tak wygląda moje dzisiejsze miejsce pracy:







Jeśli macie jakieś porady, sposoby itd. to piszcie w komentarzach! Chętnie dowiem się o czym chcielibyście u mnie czytać. 

W razie pytań Ask.fm, email: adaz200125@gmail.com lub Facebook

Komentarze