#34 Przeciwna strona obiektywu












Sama się sobie dziwię, ale o to przedstawiam Wam post, w którym na zdjęciach jestem ja.

Nastąpiła mała zamiana ról. W końcu się na to odważyłam i stanęłam po drugiej stronie obiektywu. Zawsze to jakieś nowe doświadczenie :)

W rolę fotografa wcieliła się Dominika, która zazwyczaj albo jest moją modelką, albo pomaga mi w sesji. Były to pierwsze zdjęcia Dominiki, ale chyba nie jest źle, co? :D Moim zdaniem zdjęcia są całkiem dobre, chociaż potrzeba treningu... Tak, będzie takich postów więcej, bo nawet mi się to spodobało!

Spontaniczne zdjęcia, krótki filmik i radość z odkrywania nowych rzeczy.

Filmik TUTAJ








































Ps. Celowo nie retuszowałam swojej twarzy. Jestem po prostu taka, jak na zdjęciach - naturalna i z defektami skóry ;)

Podoba Wam się taka zamiana? Chcecie więcej takich postów? A może mały outfit od czasu do czasu? Piszcie w komentarzach Wasze wrażenia! :*


Komentarze

  1. witamy na sesji poza robieniem hehe <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko, ciężko, ale chyba dałam radę :D

      Usuń

Prześlij komentarz