#36 Julia











Awww! Czy ja już zawsze będę trafiać na takie wspaniałe i śliczne modelki? Oby tak było!

W tym poście zobaczycie sesje zdjęciową z Julią, którą wykonałyśmy w Warszawie w obrębie Pałacu Kultury i Nauki. Żeby było jeszcze ciekawiej miałam dwie Julię: modelkę i moją pomoc :*

Możecie znaleźć Julię TUTAJ

Pewnie mi nie uwierzycie, bo ja sama w to nie wierzę, ale była to pierwsza sesja Julii. Od pierwszych chwil wiedziała jak się ustawić, ułożyć ręce i w ogóle nie musiałam dawać wskazówek. Jestem bardzo bardzo mile zaskoczona :)

Współpraca - świetna! Miła atmosfera, uśmiech na twarzy oraz dobra zabawa. Oczywiście dużo pracy i pewnie troszkę stresu, ale jakie efekty! Już za chwilkę będziecie mogli je podziwiać...

Mały filmik backstage również do waszej dyspozycji YouTube

Dodam na koniec, że jeśli ktoś jest zainteresowany jakąkolwiek współpracą (filmiki i zdjęcia) to zapraszam do prywatnej korespondencji: adaz200125@gmail.com






































































Podobało się? Mam nadzieję, że tak! Piszcie swoje wrażenia w komentarzach. Jestem ciekawa Waszej opinii ;)

Komentarze