#66 Natalka









Wstyd się przyznać kiedy ta sesja miała miejsce i jak długo obrabiałam zdjęcia... Niestety akurat wtedy były te wszystkie załamki, ale przecież po burzy zawsze wychodzi słońce!

Dlatego jestem i wciąż myślę nad udoskonalaniem oraz zmienianiem bloga. Nie wiem dokładnie o będzie, jednak na pewno Was o tym poinformuję i sami zobaczycie co się stało.

Sesja z Natalką była planowana już dłuższy czas. Na początku miał być wianek, biała sukienka i wierzba. Jak widać plany troszkę się zmieniły, ale absolutnie nie żałuję. Była to moja trzecia sesja z wiankiem. Oczywiście chcę więcej, bo każdy rekwizyt coś wnosi do scenerii i ją urozmaica! ;)

Spokojna, chociaż dla Natalki trochę stresująca (bo pierwsza) sesja zdjęciowa. Normalne jest, że ja oczekuję więcej spotkań z Natalką! :D Coś czuję, że razem możemy jeszcze wiele zdziałać...

Zresztą po co Wam moje gadanie? Łapcie filmik i oglądajcie efekty pracy! ;)





















Eksperyment z zielenią...




Kolejne sesje już czekają na publikację, więc nie uciekajcie ode mnie! :P Zapraszam Was do konkursu: TUTAJ i na snapa: adazolphoto 

Do później! :* 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! A kiedy nadejdzie czas na Ciebie? ;)

      Usuń
    2. Miejmy nadzieję, że w najbliższym czasie;*

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) Mówię o tych jak i wszelkich pozostałych :) Naprawdę masz talent :)
    Jestem bardzo ciekawa kolejnych sesji więc koniecznie obserwuję :)
    Osobiście również zajmuję się fotografią dlatego zapraszam Cię na mojego bloga :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/
    http://mk-nicefoto.blogspot.com/ - a tutaj znajdziesz wszystkie moje zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i już odwiedzam linki, ale jeszcze przy okazji zapraszam cię do konkursu :)
      http://adazolphotography.blogspot.com/2016/07/64-konkurs-stworz-sesje.html

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Mam nadzieję, że dalej będziesz rozwijać swoje umiejętności fotograficzne :)
    http://othersideofdiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Na razie nie zapowiada się, żebym kończyła, więc rozwój w pełni :D

      Usuń
  4. świetne zdjęcia! jakie cudowne, romantyczne :) chiałabym mieć taką śliczna sesję <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, zaraz wpadnę i w takim razie zapraszam na sesję! :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz