#42 Konkurs









Przez ostatni tydzień na facebooku prowadziłam malutki konkurs dla modelek i modeli. Zasady bardzo proste, bo przecież to nie test sprawdzający czyjąś wiedzę. Należało polubić moją stronę, udostępnić zdjęcie konkursowe oraz wysłać zdjęcie selfie na mój email i dołączyć do niego dane kontaktowe.

Powiem szczerze, że byłam przekonana o niepowodzeniu tego konkursu. Sądziłam, że będę musiała go zaraz unieważnić, bo warunkiem odbycia się konkursu było minimum 7 zgłoszeń. Ku mojemu zaskoczeniu już pierwszego dnia miałam kilka osób! Ta niesamowita radość, kiedy orientujesz się, że ludzie jednak chcą mieć z Tobą coś wspólnego! :D

Podsumowując, otrzymałam 10 zgłoszeń, lecz niestety jedno musiałam wycofać, bo nie spełniało warunków uczestnictwa. Troszkę szkoda, bo mam same modelki. Oczywiście jest dobrze, ale liczyłam na pokazanie się płci męskiej :P Dziękuję wszystkim za udział! :*

Na 1 kwietnia zaplanowałam ogłoszenie wyników. Troszkę zastanawiałam się czy pisać ten post, ale ponieważ planuję kolejne konkursy, uznałam, że dobrze będzie odświeżać pamięć za jakiś czas, czytając bloga ;)

Wszystkie uczestniczki:


Zanim nastąpi najważniejszy moment i ujawnię wyniki, chciałabym powiedzieć na jakiej zasadzie wybrałam zwyciężczynię. Otrzymałam zdjęcie, więc najpierw patrzyłam na to selfie. Następnie odszukiwałam daną osobę na facebooku i również przeglądałam jej zdjęcia. Wiecie, jedna osoba mi się podoba, a druga nie. Jedną widzę przed swoim aparatem, a drugą nie. Na prawdę ciężko było wybrać te trzy miejsca, które pojawią się na podium. Niestety, ale ktoś musi przegrać, żeby ktoś mógł wygrać.

Pozostałe sześć dziewczyn, które nie wygrały i tak zapraszam na sesję! :) Zresztą będę się kontaktować prywatnie, a teraz przydałyby się werble czy fanfary ;)



Miejsce pierwsze:

Ola Kalińska 

100% zniżki na sesję :) 


Miejsce drugie:

Marta Mucha

50% zniżki na sesję :)



Miejsce trzecie:

Patrycja Sikorska

25% zniżki na sesje :)






Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie, ale ja akurat wybrałam te twarze :)

Tak jak już wspominałam, pozostałe osoby zapraszam na sesję, ale na normalnych warunkach. 

Niedługo kolejny konkurs, więc śledźcie facebooka KLIK.

Komentarze