#45 Jaki mam aparat?








Oglądacie zdjęcia i filmy. Fajnie, miło i przyjemnie, ale czym to wszystko jest robione?

Właśnie za chwilkę dowiecie się jaki mam sprzęt i z czego korzystam. Gotowi?

Lustrzanka Sony Alpha 100. Dość stary model, lecz dla osób początkujących odpowiedni. Robię nią zdjęcia od chyba trzech lat i jak na razie nie zawiodła mnie ani razu. Nie umiem pisać technicznych informacji, więc wyślę Was na odpowiednie stronki :D



Posiadam do niej dwa obiektywy: 3.5.-5.6/18-70 i 3.5-5./16-105. Długo już korzystam z tego drugiego i jestem zadowolona. Oczywiście lustrzanka przestaje mi wystarczać, więc planuję zakup nowej, lepszej i niestety droższej, jak to w fotografii bywa.

Od grudnia 2015 roku mam również kamerę Canon Legria HF R606. Przyjemne urządzenie, które pokochałam od pierwszych chwil. Mała, poręczna i prosta w użyciu. Prawdopodobnie jeszcze nie znam jej wszystkich funkcji, ale jeśli planujecie zakup kamery to polecam :)


Tak naprawdę nie wiem co jeszcze Wam napisać. Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach, ASKFACEBOOK lub email: adaz200125@gmail.com

Jak już pisałam planuję zmianę sprzętu i mam prośbę do Was. Jeśli czyta to jakiś fotograf lub po prostu osoba posiadająca dobrą lustrzankę, napiszcie jaki aparat moglibyście mi polecić. Myślałam nad Canonem EOD 60D, ale czy to dobry wybór? 

Dosyć pisania! Troszkę zdjęć jak to wszystko wygląda. Wiem, że niektóre zdjęcia są gorszej jakości, ale to dlatego, że wykonałam je kamerą ;)






















































Komentarze