#59 Życie oczami artysty









Hejka! Przychodzę do Was z zupełnie nową serią pt. "Życie oczami artysty". Jest to odzew, na Wasze głosowanie odnośnie tematów postów na moim blogu. Chcieliście "życie codzienne", a ja przez wiele tygodni myślałam co i jak mogę pokazać. W końcu przy pomocy kilku osób powstała ta seria!

Posty z tej serii będą pojawiały się co tydzień (w ekstremalnych wypadkach co dwa tygodnie) w soboty. A co właściwie w nich będzie? Na pewno dużo zdjęć! Pokażę Wam jak spędziłam tydzień, co ciekawego się wydarzyło, co odkryłam i znalazłam w internecie.

Zbiór najważniejszych rewelacji z minionego tygodnia. Oficjalnie otwieram "Życie oczami artysty" i zapraszam do oglądania!



1) Zakończenie roku szkolnego i wymarzone świadectwo z wyróżnieniem





2) Przeczytałam książkę Gayle Forman "Ten jeden rok"












* polecam też pierwszą część "Ten jeden dzień"




3) Jak już jesteśmy przy książkach, to zaczęłam czytać następną:





4) Ponownie uruchomiłam swojego instagrama! KLIK




5) Byłam na ognisku klasowym i (chyba) drugi raz w życiu siedziałam na koniu *_*







6) Odkrycie tygodnia - Jake Bugg. Zobaczcie, posłuchajcie i oceńcie. Ja jestem zakochana! <3







7) Ogarnęłam książki, rzeczy szkolne i powiedzmy "zrobiłam porządek" :D






8) Specjalnie dla tej serii (oraz po prostu autoportretów) zakupiłam statyw. Polecam wszystkim. Jak się wahacie, to po prostu kupcie! 











A na dodatek można go złożyć, zapakować i z łatwością wziąć na sesję.






* Czekam jeszcze na pilot :(



9) Najważniejsze wydarzenie minionego tygodnia? Pofarbowałam część włosów na różowo! :D







10) Wykonałam sesję zdjęciową z Agatą.






11) Zaplanowałam kilka sesji i czekam na ich realizację!





12) Troszkę pobawiłam się w modelkę przed własnym obiektywem. :D







13) Uaktywniłam się na snapie i liczę na Waszą aktywność! <3





14) Polska odpadła z Euro 2016, chociaż teraz okazuję się, że nie słusznie, bo zostały złamane przepisy przy rzucie karny Kuby Błaszczykowskiego... 






15) Po prostu mamy WAKACJE!










Co sądzicie o tej serii? Jak Wam się podoba? Co zmienić?

Teraz kolejny taki post pojawi się za tydzień, a później prawdopodobnie za dwa tygodnie, ponieważ będę na wakacjach.

Bądźcie ze mną i zapraszam Was na snapa! :*




Komentarze

Prześlij komentarz