#71 Sierpień / Inspiracje miesiąca







Otwieram nową serię, która szybko nie zaginie, bo będzie o sobie przypominać co miesiąc! W taki oto sposób prezentuję "Inspiracje miesiąca". :) Przede wszystkim posty pokażą Wam co przeglądam, co mnie inspiruję oraz co obecnie mi się podoba, a dla mnie jest to okazja do zaprezentowania i napisania kilku słów więcej.

Oczywiście początki są trudne, ale powiem Wam co planuję. W ostatnią sobotę każdego miesiąca dostaniecie ode mnie takie zestawienie. Inspiracje podzielone na kilka grup, np. muzyka, zdjęcia, architektura itd. Nie wiem ile będzie grup ani czy co miesiąc będą wszystkie... Musimy poczekać, żeby się przekonać co z tego wyjdzie. :D



Teledyski:








Wnętrza:










Fotografia:






















Muzyka:

Manchester - Lubie Twoje Wlosy

Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez)

Sigala - Give Me Your Love ft. John Newman, Nile Rodgers


Filmy:










Książki:






Inne:



















Pamiętajcie, że ja nie kradnę żadnych zdjęć. Pokazuję Wam je tylko jako inspiracje ;) Nie wiem czy ta seria się przyjmie, ale ponieważ nadchodzi rok szkolny, będzie to wyzwanie dla mnie, aby podzielić swój czas i być z Wami jednocześnie skupiając się na nauce. Oby wszystkie moje plany się powiodły! ;)


Komentarze

  1. Uwielbiam Alicję i często ona również stanowi swoistego rodzaju inspirację :3 Od paru lat zbieram się do sesji w stylu Alicji :p ale wiem, że muszę ją idealnie dopracować, żeby wyszło tak jak mam to w głowie :p

    Jeśli masz ochotę możesz do mnie zajrzeć :)
    Też coś Alicjowego się znajdzie :p
    http://bitemedrinkmeeatme.blogspot.com/2016/08/czowiek-kameleon-albo-zwyky-bazen.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz