#81 Christmas by Adazolphotography III






Mam ostatnio straszne zawirowania tak naprawdę w każdym aspekcie życia. O ile z łatwością siadam przed kamerą i po prostu gadam o wszystkim (i o niczym), o tyle strasznie ciężko przychodzi mi pisanie postów. Obiecuję, że wkrótce to się zmieni, że zacznie żyć YouTube równocześnie z blogiem i jeszcze ze stronką na fb. Musicie tylko dać mi czas oraz zrozumienie. Trzecia klasa gimnazjum mnie załamuje.

Ten post powinien pokazać Wam dekoracje świąteczne, a nawet jak ja je wykonuje. Jak pewnie się domyślacie po moim przygnębiającym wstępie, nie zobaczycie dziś tego. Na prawdę nie wiem dlaczego nie mogę się ogarnąć. Jest mi strasznie z tym głupio, bo wiem, że zmarnowałam wiele czasu na nic i nadal to robię.

W tajemnicy mogę Wam zdradzić, że szykuję niesamowite (mam nadzieję) nowości w filmikach. Muszę troszkę rozwinąć się w tę stronę. Oczywiście nie zapominając po drodze o sesjach. Kiedyś pewnie już to mówiłam, ale powtórzę. Doba ma za mało godzin. Takie są fakty.

Wracając do rzeczywistości. Święta tuż, tuż. Każdy z nas powinien mieć już wszystko rozplanowane, ponieważ Wigilia w najbliższą sobotę! Kupiliście prezenty? Udekorowaliście mieszkania/domy/pokoje? Mam nadzieję, że tak, a jeśli nie, to koniecznie się za to zabierajcie jak najszybciej. W końcu święta są tylko raz w roku. ;)

Mam nadzieję, że nie obrazicie się za bardzo krótki post, ale po prostu za dużo rzeczy na głowie i niestety muszę lecieć. Ci którzy to czytają: obiecuję, że w najbliższym czasie wszystko sobie ogarnę, zorganizuję itp. :*

WESOŁYCH ŚWIĄT!




Komentarze