#89 Życie oczami artysty maj/czerwiec





Jeśli ktoś jest ze mną już jakiś czas powinien kojarzyć serię "Życie oczami artysty", która zagościła na blogu rok temu, ale nie trwała zbyt długo. Kilka postów, a potem założyłam bloga i stronkę na fb o takiej nazwie. Nie szukaj tego, bo już usunęłam. W każdym razie postanowiłam do tego wrócić.

Ponownie otwieram serię, ponieważ wydaję mi się miłym oderwaniem od fotograficznych spraw. Co dwa miesiące będziesz miał/miała okazję poprzeglądać trochę moich prywatnych zdjęć czy opowiadań (czasem też backstage, zdjęcia z sesji czy innych wydarzeń). Jeszcze do końca nie jestem pewna czy powinnam wrzucać same zdjęcia, czy może coś opisywać etc. Wszystko będzie wychodzić w praniu i na pewno z postu na post będzie coraz lepiej. Na chwilę obecną mogę cię zaprosić do przejrzenia maja i czerwca. ;)












































Komentarze