#95 Fotorelacje z osiemnastek







Oprócz standardowych sesji "na profilówkę", zakochanych, artystycznych czy rodzinnych w kwietniu 2017 roku zaczęłam fotografować na imprezach urodzinowych, czyli po prostu osiemnastkach. Nigdy nie sądziłam, że będę robiła zdjęcia właśnie na takich spotkaniach, ale skoro już pojawiła się propozycja...

Podjęłam się zadania bardzo niepewnie i tak naprawdę ze strachem w oczach, bo nie miałam pojęcia jak to wyjdzie. Dużo nieznanych mi osób, do tego ciągle w ruchu (taniec etc) i jak tu zrobić dobre zdjęcia?

Obecnie jestem troszkę bardziej doświadczona, ponieważ mam za sobą osiem takich osiemnastek, a w najbliższym czasie kolejne kilka! W tym poście zaprezentuję Ci kilka zdjęć pomieszanych z różnych imprez, a następny post będzie dotyczyć fotorelacji z osiemnastek, ale od strony technicznej. ;) Zapraszam do oglądania!





























































Jeśli chcesz, żebym robiła zdjęcia na Twojej osiemnastce, pisz na priv!













Komentarze