#100 Kim jest Adazolphotography?






Od początku (powiedzmy) poważniejszej działalności podpisuję się jako Adazolphotography. Zaczęłam się zastanawiać kiedy i dlaczego wymyśliłam taką nazwę. Oczywiście składa się z oczywistych elementów jak "photography", czyli to czym się zajmuję - fotografia, "Ada" - moje imię oraz "zol" - początek mojego nazwiska. Tylko czemu w takiej kolejności, pisane łącznie etc.? Nie mam pojęcia i pewnie już nigdy się nie dowiem.

Właśnie, mam na imię Ada. Zdaję sobie sprawę, że mogłeś/mogłaś o tym nie wiedzieć. Po to powstał ten post, aby Ci się przedstawić. Chcę powiedzieć coś o sobie. Po prostu zaprezentować kim jest Adazolphotography prywatnie. Bo przecież skąd masz wiedzieć kto stoi za aparatem?






Zacznijmy od podstaw:

* nazywam się Ada Żołądek - jeśli chcesz przestalkować mnie na facebooku to klik,

* urodziłam się 25 stycznia 2001 roku,

* mieszkam w Nadbrzeżu (wieś około 30 km na południe od Warszawy),

* fotografią interesuję się tak naprawdę od zawsze, ale od 7/8 lat robię zdjęcia,

* obecnie chodzę do pierwszej klasy Liceum Ogólnokształcącego im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku z rozszerzeniem matematyki, fizyki i informatyki (chociaż chcę to zmienić),

* w swoim życiu miałam kilka stronek na facebooku, blogów i photoblogów; obecnego bloga prowadzę od maja 2015 roku,

* aktualna stronka na facebooku Adazolphotography,

* na chwilę obecną wiążę swoją przyszłość z fotografią, choć nadal nie jestem tego pewna,

* moją największą inspiracją jest świat, który mnie otacza; każdego dnia na każdym kroku potrafię znaleźć coś niezwykłego, co chcę uwiecznić na fotografii,

* jestem bardzo pozytywną osobą, wiecznie uśmiechniętą i roześmianą, otwartą na nowe znajomości i chętną do podejmowania wyzwań,

* uwielbiam kolor różowy, ale innymi kolorami tęczy też nie gardzę, 

* moją ulubioną bajką jest "My Little Pony", bajką Disneya w dzieciństwie "101 dalmatyńczyków", obecnie nie mam, a ulubionym kucykiem Pinkie Pie,

* kocham obchodzić urodziny, ale też organizować niespodzianki dla innych, bo urodziny to jedyny taki wyjątkowy dzień w roku, który trzeba odpowiednio celebrować,

* nie ma dla mnie tematów tabu, mogę rozmawiać z wszystkimi o wszystkim,

* lubię zabawę, potańczyć i pośpiewać,

* mam ogromny dystans do siebie i poczucie humoru,

* słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho, wszystkich gatunków muzycznych, 

*uwielbiam organizować sesje, jeździć na nie, poznawać nowe osoby i tym podobne, ale nie przepadam za obrabianiem zdjęć i zawsze mam z tym problem,

* bardzo ciężko jest u mnie z organizacją czasu,

* kocham filmografię i kino, oglądam mnóstwo filmów i seriali, często zwracam uwagę na aspekty techniczne,

* nie wyobrażam sobie życia bez fotografii,

* lubię oglądać mecze piłki nożnej, a grać w koszykówkę, 

* kiedyś moją wielką inspiracją była twórczość Katarzyny Banaszek, na chwilę obecną uwielbiam prace Brandona Woelfel, ale nie mam fotografa, którego naśladuję czy coś, 

* kocham stary polski rock,

*uwielbiam spędzać czas z przyjaciółmi.

Skończyły mi się pomysły, więc jeszcze kilka dziwnych zdjęć i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! <3










Zapraszam na prywatnego snapa:





Komentarze