#15 Filmy w mojej głowie



















Ten blog ma coraz mniej wspólnego z fotografią, ale wierzę, że będę do tego tematu powracać. Ponieważ kolejna sesja nie wypaliła i zaczynam schodzić do fotograficznego dołka, czas na kolejny post.

Było już: Muzyka w moich uszach i Książki w moich oczach teraz filmy. Nie chciałam powtarzać, więc wyszło "Filmy w mojej głowie" ;)

Post pisał się bardzo długo, gdyż z reguły nie oglądam filmów. Musiałam nadrobić zaległości i zarwać kilka nocek. Poświęcenie z ważnej sprawie :)

W końcu udało się. Oto 10 najlepszych filmów... Taaaadaaam!



10 filmów by adazolphotography


Numer 1

"Ostatnia Piosenka"

Książka oczywiście też, ale film... Pierwsza produkcja filmowa przy której oglądając, popłakałam się min. 3 razy. Oglądajcie!

Numer 2

"3 metry nad niebem"

Brak mi słów. Długo odkładałam ten film, a teraz ogromnie żałuję. Nie wiem co napisać. Po prostu nadal jestem w szoku, wybaczcie...

Numer 3

"Love, Rosie"

Kolejny film... No po prostu WOW! Taka piękna historia, tyle miłości, szczęśliwe zakończenie. Czego chcieć więcej? Rosie rodzi dziecko. To chyba ten przełomowy moment. Potem już tylko zmiany. Kto by pomyślał co można robić z najlepszym przyjacielem? :D (Chyba muszę kupić książkę)

Numer 4

"Gwiazd naszych wina"

Film obejrzałam już dawno, zaraz po przeczytaniu książki. Może jest trochę ucięte, ale nie mam tego za złe. Świetny film. Trochę żałuję zakończenia. Gdyby Green nie uśmiercił Augustusa mogłaby byś druga część... 

Numer 5

"Pamiętnik"

Wiem, że same romantyczne, ale takie lubię :) "Pamiętnik" to oczywiście ekranizacja powieści Sparksa. Kocham! Jako nastolatkowie zakochani na zabój, później kilkadziesiąt lat rozłąki... Na samym końcu powrót. To opowieści jaką Noah czyta Allie. Czy ukochana przypomni sobie ich historię?

Numer 6

"Zostań, jeśli kochasz"

Dlaczego mam same ekranizację? Muszę coś zmienić... "Zostań, jeśli kochasz" - oczywiście znacie już historię z książki. Cóż... Według mnie idealnie przedstawiona. Dokładnie tak to sobie wyobrażałam. Polecam!

Numer 7

"Igrzyska Śmierci"

Wszystkie części gorąco polecam. Druga część "Kosogłosa" z tego co wiem w połowie listopada w kinach. Oczywiście, że się wybieram. Moja przygoda z Igrzyskami rozpoczęła się od pierwszej części "Kosogłosa". Radzę najpierw przeczytać, a później oglądać. Niech zadziała wyobraźnia!

Numer 8

"Titanic"

Musi być, to taki klasyk. Każdy w swoim życiu chociaż raz oglądał. Ja mogłabym codziennie, właśnie muszę obejrzeć ;) Kolejna historia miłosna. Niestety, wydarzyła się na prawdę, a skończyła się bez happy endu...

Numer 9

"Szkoła Uczuć"

Przeczytałam "Jesienną miłość", teraz obejrzałam "Szkołę uczuć" i jestem w szoku. Następna wspaniała, wzruszająca historia. Zbuntowany chłopak i głęboko wierząca dziewczyna. Nikt nie spodziewał się co ich połączy... Czy śmierć jest w stanie zaprzepaścić miłość?

Numer 10

"Harry Potter"

Każdy pewnie zna, więc nie będę za bardzo opisywać. Magiczny świat zarówno opisany jak i zekranizowany we wspaniały sposób. Miłego oglądania :)






W planach do obejrzenia mam wieeeeleee filmów, ale nie wiem kiedy te plany zrealizuję. 

Na mojej liście znajduję się:
- "Zielona mila"
- "Czas na miłość"
- "Miasto 44"
- "Noce w Rodanthe"
-  "Chłopiec w pasiastej piżamie"
- "Bogowie"
- "Jak zostać królem"
...
oraz kilka innych tytułów.

Jeśli macie coś do polecenia, to piszcie. Wszystko tylko nie horrory :)

Mogę na pocieszenia napisać, że wracam do zdjęć i już niedługo super nowości! Do zobaczenia! :*





Komentarze

  1. Co do polecenia filmów to druga część trzech metrów nad niebem też jest bardzo dobra... Polecam też produkcje Polskiego kina np. Pokłosie czy Mój biegun. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz