#37 Jak wygląda mój dzień?










Moje dni nie są rutyną, bo nigdy nie wiem co wydarzy się danego dnia. Zwykle zaczyna się tak samo: pobudka. Nikt nie lubi wstawać, lecz niestety trzeba.

W tym poście poczytacie i pooglądacie jak wygląda mój dzień :) Opiszę zwykły dzień roboczy, bo taki jest najwięcej.



Punkt 1.  - POBUDKA

Kiedy dzwoni budzik muszę od razu wstać z łóżka, żeby nie usnąć ponownie :D







Punkt 2. - OGARNIAM SIĘ
 W tym punkcie oczywiście poranna toaleta, ubieranie się itp.









Punkt 3. - ŚNIADANKO

Od pewnego czasu codziennie jem śniadania :) Nie będę wrzucać zdjęć tego, co jem, bo najczęściej są to kanapki. Zapraszam do stołu :P



Punkt 4. - CHWILA WOLNEGO

Autobus mam o 7:18 lub 8:18, więc zawsze mam dłuższą chwilę wolnego czasu. Zazwyczaj poświęcam go na powtórkę materiału na na przykład kartkówkę bądź szybkie sprawdzenie portali społecznościowych :D




Punkt 5. - SZKOŁA

Zakładam buciki, kurteczkę i wychodzę z domciu :D Połowa dnia mija w szkole. Nie mam żadnych zdjęć ze szkoły, więc wyobraźcie sobie mnie w szkolnej ławce :P W domu jestem o godzinie 15 lub 16.







Punkt 6. - OBIAD

Oczywiście po powrocie ze szkoły jem obiad i odpoczywam chwilkę przed odrabianiem lekcji.

Punkt 7. - NAUKA

Później zaczyna się najcięższy okres, czyli odrabianie prac domowych i nauka. Zajmuje mi to zwykle resztę dnia. W między czasie piszę ze znajomymi, robię snapy i jem małe przekąski :)







Punkt 8. - NOC

Kiedy już pora spać, odrywam się od nauki. Oczywiście wieczorna toaleta, a później słucham muzyki i czytam książki. Czasem jeszcze douczam się jakiegoś materiału. Około godziny 23 idę spać.











Właśnie tak mijają mi dni. Bardzo skrótowo zaprezentowałam Wam swój dzień. Mogłabym jeszcze przedstawić plan lekcji, co odrabiam, czego się uczę, ale wiadomo, że to zależy od daty.

Co powiecie na post, w którym pokażę Wam swój pokój? Troszkę już widzieliście, ale.... Zobaczymy! Na razie życzę miłego dnia! :*


Komentarze