#99 Podsumowanie roku 2017








Ubiegłoroczne podsumowanie tutaj





Zacznę od podziękowań. Dziękuję moim modelom: Kasi, Blance, Bartkowi, Kasi, Oli, Amelii, Asi, Michałowi, Justynie, Patrycji, Milenie, Marcie, Oliwii, Angelice, Wiktorii, Mai oraz Natalii za wszystkie cudowne sesje. Lepsze i gorsze, bardziej i mniej udane. Dziękuję za każde spotkanie z Wami i możliwość cyknięcia kilku fotek. Dziękuję mojej niezastąpionej pomocy: Kindze, Karolinie, Zuzi, Lidce, Patrycji, Weronice, Gabrysi, Oli. (mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam) To dzięki Wam mogę zrobić filmik backstage, to Wy wspieraliście mnie, kiedy wena gdzieś uleciała i to Wy poświęcaliście swój czas, abym mogła spełniać się w pasji. Wszystkim Wam zarówno razem jak i każdemu z osobna ogromnie dziękuję! Nawet nie macie pojęcia jak wiele dla mnie znaczycie <3 Gdyby nie Wy nie byłoby żadnego podsumowania, bo sama  nie jestem w stanie robić zdjęć ani spełniać swoich wizji. DZIĘKUJĘ <3

Teraz możemy przejść do podsumowania... Kolejne 12 miesięcy za mną i przyznam się szczerze, że nie był to najszczęśliwszy rok. Co chwilę robiłam jakieś przerwy w fotografii, blog praktycznie umarł, a na każdym roku czekała jakaś załamka i myśl, żeby skończyć z robieniem zdjęć. Jednak dzięki cudownym ludziom, którzy mnie otaczają nadal w tym trwam. Ku mojemu zaskoczeniu w 2017 roku zrobiłam około 15 sesji. Spodziewałam się mniejszego wyniku, a jednak nie jest tak całkiem beznadziejnie. Do tego należy dorzucić 8 osiemnastek i wychodzi na to, że nie próżnowałam.

Czy spełniłam swoje fotograficzne postanowienia? Absolutnie nie. Nie zamierzam tworzyć nowych na nadchodzący rok, ponieważ jest to bezsensowne. Po prostu w końcu muszę wziąć się w garść, zacząć żyć na 100% i rozwijać się jak najlepiej tylko potrafię. W tym roku usłyszałam wiele komplementów na temat mojej pracy i zdjęć, ale wiesz co? Choć znaczy to dla mnie naprawdę dużo, nie czuję pełnego zadowolenia z tego, co robię. To nadal jest zbyt mało i za słabo. Dlatego jedynym celem na 2018 rok jest ogólny rozwój i satysfakcja z tego, co będę robić. 

Myślę, że nie ma co się bardziej rozpisywać. Po prostu kocham każdą osobę, która przyczynia się do rozwoju Adazolphotography. Mówię też o Tobie, drogi czytelniku/droga czytelniczko. Naprawdę doceniam to, że tu jesteś i czytasz moje marne wypociny, przy których niezmiernie mocno się rozczulam. Życzę nam wszystkim, którzy trafią na ten post, aby 2018 przyniósł nowe perspektywy, pozytywne myślenie i oczywiście, aby był jeszcze lepszym rokiem od poprzedniego. Szczęśliwego Nowego Roku kochani! 

Sesje 2017:




































Czas na materiały zza kulis...
























Na koniec chciałabym jeszcze bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy w jakimś stopniu przyczynili i nadal przyczyniają się do rozwoju Adazolphotography. Bez Was nie byłoby niczego. <3

A Tobie w nadchodzącym Nowym Roku życzę samych sukcesów, spełniania swoich marzeń, dążenia do wyznaczonych celów i oczywiście, aby nadchodzący 2018 był jeszcze lepszy od mijającego 2017. Szczęśliwego Nowego Roku!


Komentarze

  1. Życzę Ci, aby w przyszłym roku nigdy nie brakowało Ci czasu na robienie sesji, rozwijanie swojej pasji, aby twoje zdjęcia były coraz lepsze, chociaż już są świetne! 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne naturalne zdjęcia, oby tak dalej ♥ spełnienia marzeń w 2018!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz