#61 Życie oczami artysty








Witam po raz drugi w poście z serii "Życie oczami artysty". Cały czas zastanawiam się jak to udoskonalać i co poprawiać. :) Lecimy?

Nie będę się rozpisywać na wstępie, bo chyba już wiecie na czym to polega, Jeśli nie wiecie, to kilkajcie TUTAJ.



1) Od razu na wstępie muszę się Wam pochwalić, że zaplanowałam mega sesję! Pokażę Wam inspirację znalezioną na pinterest


Oczywiście to tylko inspiracja i nie wiadomo jeszcze do końca jak mi wyjdzie, ale na pewno użyję do tego proszków holi. Życzcie mi powodzenia!


2) Wykonałam dwie sesję i wrzucam po jednym zdjęciu, bo na więcej musicie poczekać. :)






3) Muzyczne odkrycie tygodnia? Zara Larsson! 








4) Pewnego słonecznego dnia byłam na lodach z Gabi. :*






5) Promując zdrowy tryb życia i aktywność fizyczną (za którą obiecuję się wziąć), powstała mini sesja ze mną w roli modelki! :D










Gabrysia musi się jeszcze sporo nauczyć, ale oficjalnie została moim fotografem! < 3



6) Nie wiem czy zauważyliście, ale zmieniłam nagłówek i tło na faceboku też:




*Wiem, że zdjęcie Marty jest jakoś dziwnie wyciągnięte i obawiam się, że będę musiała je zmienić. :/



7) Zauważycie później na zdjęciach, że pojawiam się częściej po drugiej stronie obiektywu. Nie, nikt mi nie wykonuje tych zdjęć. Wreszcie przyszedł do mnie (zamówiony już dawno) pilot do aparatu!





8) Muszę też do czegoś się przyznać. Wiele godzin wakacji poświęcam na spanie. Po prostu od końca roku szkolnego pokochałam moje łóżko pod każdym względem. 


(Tak by wyglądało zdjęcie kiedyś)



(A tak wygląda teraz dzięki obecności pilota)



9) Równie dużo czasu poświęcam na siedzenia na laptopie, ale nie miejcie mi tego za złe, bo to dla Was. :*



10) Bardzo często jestem aktywna na snapie, gdzie możecie usłyszeć dużo informacji o moich sesjach, postach itp. Zazwyczaj ludzie, którzy to oglądają, wiedzą wszystko o mnie najlepiej i najszybciej! :D





* Snapchat: adazolphoto


11) Niestety w tym tygodniu przechodziłam tak zwaną "załamke". Pewnego dnia stwierdziłam, że kończę z blogiem, stronką na facebooku i fotografią. Troszkę mi przeszło, ale nadal nie jest pewna swojej działalności. Najbardziej pociesza mnie i podtrzymuje na duchu ta ramka ze zdjęciami:





12) To już pewne, że w finale EURO 2016 zagra (moja kochana) Francja i (znienawidzona) Portugalia. 



* Ps. Pokochałam tą francuską siódemkę <3



13) Na blogu jeszcze tego nie ogłaszałam, ale rzuciłam Wam i tak na prawdę sobie wyzwanie. Do końca wakacji na mojej stronce ma wybić 500 lajków. Czy damy radę? W sumie jesteśmy już blisko, więc wchodźcie, lajkujcie i zapraszajcie znajomych!




14) Zdarzyło mi się nawet uczestniczyć w "pikniku" z koleżankami. Pokazałabym Wam zdjęcia, jakie wykonałyśmy, ale wtedy byłby to mój ostatni post tutaj (zgon przez osoby trzecie). Dlatego wstawiam tylko miejscówkę. :D








15) Na koniec kilka ważnych informacji:

a. posty z serii "Życie oczami artysty" będą od teraz pojawiać się co dwa tygodnie.
b. poszukuję ładnej kawiarni w Warszawie z dobrym światem i oknem, przy którym usiądzie modelka, a ja będę mogła wyjść i zrobić jej zdjęcie z zewnątrz. Jeśli znacie takie miejsca, to koniecznie piszcie!
c. myślę nad kolejną nową serią, w której na przykład raz w miesiącu dodawałabym post z polecanymi przeze mnie książkami, ale jest to temat kontrowersyjny, ponieważ wtedy znowu odchodzę od fotografii i staję się typową blogerką, a przecież nigdy tego nie chciałam.
d. desperacko szukam chłopców na zdjęcia, więc jeżeli jakiś chłopak to czyta bądź osoba, która zna chłopaka nadającego się na zdjęcia, koniecznie piszcie!
e. Wrzucam tu zdjęcia bez jakiejkolwiek przeróbki, więc proszę nie narzekać. ;)

Email: adaz200125@gamil.com

Facebook: Adazolphotography







Już tradycyjnie proszę Was o komentarze, w których wyrazicie swoją opinię :) Do następnego posta! 


Komentarze